Rasy

WAMPIRY
Każdy istniejący wampir wywodzi się od jednego z członków rodziny Mikaelson, znanej też jako Pierwotni. W przypadku śmierci Pierwotnego, wymiera cała stworzona przez niego linia krwiopijców. Człowiek, który spożyje krew wampira, a następnie umrze z nią w swoim organizmie, zostanie odrodzony jako wampir. Aby proces przeobrażenia został zakończony, osoba ta musi spożyć ludzką krew w ciągu 24 godzin, inaczej umrze. Spożywanie krwi pomaga wampirowi utrzymać żądzę krwi pod kontrolą. Noszą pierścienie lub wisiorki z kamieniem lapis lazuli, gdyż promienie słoneczne są dla nich śmiertelne. Wampiry są wrażliwe na werbenę. Zabić je można drewnianym kołkiem. W przypadku, gdy wampir nie spożywa krwi, traci swoje siły do tego stopnia, że po pewnym czasie nie może ani mówić, ani się poruszać. Po około tygodniu jego skóra zaczyna wysychać, a następnie ulega mumifikacji. Staje się wówczas żywym trupem, ale nie umiera. Wampiry są bezpłodne. Nie mogą się rozmnażać.

WILKOŁAKI
Wilkołaki to ludzie, którzy w trakcie pełni księżyca przeobrażają się w wilki. Nadzwyczajną siłę zachowują nawet w swojej ludzkiej postaci. Są naturalnymi wrogami wampirów. Ugryzienie wilkołaka jest śmiertelne dla krwiopijcy. Początki klątwy wilkołactwa pojawiły się około 500 roku n.e. Rozpoczęła ją Pustka — potężna wiedźma, która przeklęła ludzi odpowiedzialnych za jej śmierć. Stworzyła 7 klanów wilkołaków. Gen wilkołactwa przechodzi z pokolenia na pokolenie. Aby go uaktywnić, należy kogoś zabić. Są 3 rodzaje wilkołaków: alfa (najważniejszy w stadzie), beta (odpowiedzialny za polowanie i opiekę nad młodymi), omega (najmniej istotne osobniki w stadzie, zwykle podróżują samotnie).

CZAROWNICE/CZAROWNICY
Osoba posiadająca zdolności magiczne. Są to strażnicy równowagi na świecie i zwalczają wszelkie siły, które starają się tą równowagę zakłócić. Umiejętności i wiedza magiczna przekazywane są w liniach rodzinnych. 

HERETYCY
Gatunek czarowników, którzy po przemianie w wampiry zachowali zdolności magiczne. Nawet przed transformacją charakteryzowała ich umiejętność pochłaniania mocy z obiektów oraz osób. Uniemożliwiało im to jednak stały dostęp do czarów, gdyż musieli mieć źródło. Permanentną zdolność używania mocy uzyskali dopiero po przemianie.

HYBRYDY
Są to mieszańce, czyli połączenia wampira i wilkołaka.  Mogą chodzić za dnia bez posiadania przy sobie kamienia lapis lazuli, dodatkowo nie potrzebują pełni księżyca, aby przybrać formę wilka. Aby zmienić się w hybrydę, wilkołak powinien wypić krew wampira, a następnie umrzeć, mając ją w swoim organizmie. Przemiana uda się jedynie pod warunkiem, że spożyta przez niego krew będzie należała do jednego z Sobowtórów. 

SYRENY
Jest to najstarszy znany gatunek nadprzyrodzony. Pierwotnie były ludźmi, jednakże dzięki karmieniu się ludzkim mięsem pozostają młode i piękne. Są sługami Arcadiusa (pierwszy psychiczny na świecie, który po śmierci stał się znany jako diabeł i stwórca piekła), a ich zadaniem jest mordowanie grzeszników i zabieranie ich dusz. 


Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej Wiki serialu.
Rasa Lisz została wymyślona na potrzebny rozwoju bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz