12 września 2000

Those that we value the most


Moja kochana Mary.
Piszę do Ciebie ten list, wiedząc, że są małe szansę iż go przeczytasz. Czekałem na Ciebie przez tak długi czas kiedy byłem dzieckiem. Wiedziałem, że któregoś dnia, będziesz dla mnie tą jedyną. Teraz także czekam, aż w końcu wrócisz do mnie. Minęło już tak wiele lat. Zbyt wiele... Ale będę czekał tyle, ile będzie trzeba. Tak jak obiecałem Ci w ten dzień, kiedy poprosiłem o twoją rękę... jak wrócisz, będę Cię słuchał, kłócił się z tobą i kochał do mojego ostatniego dnia. Razem zadecydujemy co jest właściwe a co nie, jako mąż i żona. Tylko wróć do mnie i kochaj mnie tak jak robiłaś to zawsze.
Twój Francis

Mary.
Minęło już tak długo odkąd Cię straciłem. Szukałem Cię, czekałem na Ciebie. Czas jednak przyszedł, abym zrobił krok do przodu, a nie czekał w miejscu. Mam nadzieję, że mi kiedyś wybaczysz. Wątpię, że Cię jeszcze zobaczę. Mimo iż mam kogoś innego, to i tak zawsze będziesz w moim sercu. 
"I love you, and I thank God for the time we've had" 
Twój były ukochany.





Bracie.
Między nami, było tak wiele smutnych chwil, tak wiele bójek. Mimo tego, zawsze trzymaliśmy się razem. Wybaczyłem Ci to, że próbowałeś odebrać mi osobę, którą kocham. Wybaczyłem Ci, że zniknąłeś bez słowa oraz nawet to, że zamieniłeś mnie w tego potwora.... Jeżeli popełniłem jakiś błąd, proszę wybacz mi. Jedyne czego teraz potrzebuję oraz codziennie wyczekuje, to twojego powrotu. 
Twój zmartwiony brat, Francis


Tiffany.
Zawsze darzyłem Cię wielkim szacunkiem. Jesteś potężną osobą, mimo tego starasz się być dobra. Cieszę się, że udało mi się przywrócić Cię na tą dobrą stronę. Sam też, zawdzięczam Tobie wiele. Tyle razy pomagałaś mi znaleźć moją rodzinę, zawsze mi powtarzasz abym się nie poddawał. Jesteś dla mnie cudowną przyjaciółką, jeszcze za czasów Nowego Orleanu. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę mógł stać po twojej stronie oraz walczyć o to, co dobre. 
Francis.

Moja droga Isobel.
Dziękuję Ci, za to, że byłaś w moim życiu. Pomogłaś mi zapomnieć o Mary, skradłaś moje serce. Straciłem Cię, ale wróciłaś teraz do mojego życia i mam nadzieję, że w nim zostaniesz. 
Twój Francis.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz